harry1985 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Hoi mede gta gebruikers., Ik heb dus chop de dog ook ( Hoe kan het ook anders ) Maar je zou hem met middel van een app hem iets kunnen leren ? Mijn vraag is hoe. want mij is het nog niet gelukt Help... Mvg harry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Dat gaat buiten het spel om, want je moet de app downloaden op een real-life Iphone. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Onderaan klikken op dat "rozetje" (onderste icon). Vervolgens moet je klikken op de eerste. Dat kost je credits. Indien je het hele rondje vol hebt gemaakt, kan Chop dingen doen ingame. De eerste is "zitten", de tweede is "poot geven" en de derde is "smeken" (of iets dergelijks). Je kunt ze ingame gebruiken door naar Chop te gaan en daar op Chop te richten (net als wanneer je hem mee wilt nemen). De controls zie je dan. Je moet Chop in de app echter wel tevreden houden voordat je truukjes met hem kunt doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.