Faenty. Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Ik zag dit filmpje hier: En dacht er meteen aan o het met jullie te delen, want het is echt een bruut filmpje. Hebben jullie nog meer van dit soort filmpjes gevonden? Of zelf een gemaakt? Een goed verhaal over een politie achtervolging mag natuurlijk ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fluffy-D Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Nice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Heel vet. . Maar is het niet meer zoals IV? Buiten een bepaalde circkel komen? Dus je moet perse verstoppen/buiten hun zicht zijn..? I.p.v. Buiten een bepaald gebied? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 (bewerkt) Die toeter @hierboven Een beetje wel maar ze zoeken hier veel langer door. Bewerkt: 28 september 2013 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Heel vet. . Maar is het niet meer zoals IV? Buiten een bepaalde circkel komen? Dus je moet perse verstoppen/buiten hun zicht zijn..? I.p.v. Buiten een bepaald gebied? Je moet buiten hun zicht komen, en je dan verstoppen voor een tijdje. (ik denk een halve minuut ongeveer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickBateman Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Bugatti in het chroom altijd nice, heb ik zelf ook. Gaaf filmpje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Okee! Beide bedankt voor de info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Leuk filmpje, hij heeft de controls goed in de vingers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Gaaf filmpje wel. Vooral hoe hij die helikopters uitschakelt, echt knap. Af en toe heeft hij wel heel veel geluk met een politieauto die hem corrigeert of een auto die gewoon over zijn motorkap rijdt, maar dat neemt niet weg dat hij uit sommige situaties wel handig weet te ontsnappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lorenzo572 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Leuk filmpje. Hij heeft het ook zo gemaakt alsof het lijkt dat het allemaal in 1 achtervolging is gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WilsKracht Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 vermakelijk zeker weten jullie zijn vast allemaal weleens op spectaculaire manier aan de politie ontsnapt grappig is als je gewoon de bosjes ingaat zien ze je ook niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Leuk filmpje. Hij heeft het ook zo gemaakt alsof het lijkt dat het allemaal in 1 achtervolging is gedaan Het is volgens mij ook een achtervolging hoor Zo'n achtervolging heb ik ook al eens gehad, maar... uh, ik stierf omdat ineens m'n motor uitviel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Leuk filmpje. Hij heeft het ook zo gemaakt alsof het lijkt dat het allemaal in 1 achtervolging is gedaan Het is volgens mij ook een achtervolging hoor Zo'n achtervolging heb ik ook al eens gehad, maar... uh, ik stierf omdat ineens m'n motor uitviel... Nee, het is heel creatief in in elkaar geëdit. Kijk maar eens naar het aantal sterren, dat varieert continu. Bovendien verliest hij halverwege zn motorkap, die later ineens weer terug is. Ook knal hij keihard op de bomen af in het eind, maar dat is er ook uitgehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 (bewerkt) Einde vond ik wat matig ! nog zo'n filmpje van m: Bewerkt: 28 september 2013 door Legenderion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Maar daar zit armor op? Mag wel wat sterker dan. Hele voorkant lag er al af haha. Maar toch red de auto het best goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.