Jump to content

Awesome police chases


Faenty.

Recommended Posts

Ik zag dit filmpje hier:

En dacht er meteen aan o het met jullie te delen, want het is echt een bruut filmpje. Hebben jullie nog meer van dit soort filmpjes gevonden? Of zelf een gemaakt? Een goed verhaal over een politie achtervolging mag natuurlijk ook. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel vet. :). Maar is het niet meer zoals IV? Buiten een bepaalde circkel komen? Dus je moet perse verstoppen/buiten hun zicht zijn..? I.p.v. Buiten een bepaald gebied?

Je moet buiten hun zicht komen, en je dan verstoppen voor een tijdje. (ik denk een halve minuut ongeveer)

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf filmpje wel. Vooral hoe hij die helikopters uitschakelt, echt knap. Af en toe heeft hij wel heel veel geluk met een politieauto die hem corrigeert of een auto die gewoon over zijn motorkap rijdt, maar dat neemt niet weg dat hij uit sommige situaties wel handig weet te ontsnappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk filmpje.

Hij heeft het ook zo gemaakt alsof het lijkt dat het allemaal in 1 achtervolging is gedaan :sigaar:

Het is volgens mij ook een achtervolging hoor :puh:

Zo'n achtervolging heb ik ook al eens gehad, maar... uh, ik stierf omdat ineens m'n motor uitviel...

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk filmpje.

Hij heeft het ook zo gemaakt alsof het lijkt dat het allemaal in 1 achtervolging is gedaan :sigaar:

Het is volgens mij ook een achtervolging hoor :puh:

Zo'n achtervolging heb ik ook al eens gehad, maar... uh, ik stierf omdat ineens m'n motor uitviel...

Nee, het is heel creatief in in elkaar geëdit. Kijk maar eens naar het aantal sterren, dat varieert continu. Bovendien verliest hij halverwege zn motorkap, die later ineens weer terug is. Ook knal hij keihard op de bomen af in het eind, maar dat is er ook uitgehaald

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...