PatrickBateman Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Ik heb ondertussen al mijn garages vol, de gene waar je 4 auto's in kwijt kan. Nu mijn vraag, wat gebeurt er als ik alsnog een auto online koop? Heb geen zin om uit te proberen vanwege het geld Iemand enig idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josi Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Je krijgt de melding dat je garage vol is. :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Er zal gezegd worden dat je geen plek hebt om het te bewaren, de deal gaat dus niet door en je verliest geen geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Is er 'n manier om ruimte te maken in je garage? Kun je 'n gekochte auto bewust kwijtraken zodat je toch net die ene auto die je eigenlijk liever hebt toch wel kan kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 (bewerkt) Maar als mijn garage vol is. Pak ik er een auto uit. En koop een nieuwe via me tel?? Kan dat dan wel.. Want die komt dan in de garage..en de auto waar ik in zit. Is er dan uit en past er niet meer in? Bewerkt: 29 september 2013 door Faex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.