Variano Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 bvb ik zit in een crew en ze willen een overval doen , met hoeveel kan je zo een overval doen en wat als er een overval in uw crew bezig is , kunnen die andere spelers dan ook een overval doen of is het wachten dan :s Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Het lijkt me dat zodra je in een wereld aan het freeroamen bent en ondertussen overvallen doet, dit niet per crew afhankelijk is en dat je ook gewoon meerdere overvallen tegelijk kunt doen. Niks is zeker, maar dit lijkt mij het meest waarschijnlijke. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Vraag het aan joriz! Die heeft hem uitmogen proberen! Reageren
Michael Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Vraag het aan joriz! Die heeft hem uitmogen proberen! ... Dan verwijs ik je door naar Joriz zijn nieuwsbericht, over GTA: Online. Want verder zal hij waarschijnlijk niks over de gameplay zeggen, aangezien het nog maar paar dagen duurt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.