rmeijer18 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Allo, Ik heb een klein vraagje.. Als je een street race aan het doen bent zie je sommige auto's ook Neon verlichting dragen, nu is mijn vraag kan je dit alleen doen via de App van GTA V? Want als ik naar z'n garage ga om mijn auto's aan te passen zie ik niets staan.. En trouwens, wie heeft allemaal al uitgespeeld? Ik speel nu ongeveer 2 dagen en ben al door de story heen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Neon verlichting? Volgens mij niet. Maar je kan wel Xeon koplampen opdoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rmeijer18 Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Jaa die gebruik ik op sommige auto's ook, maar dacht misschien dat dit een optie was in de App an GTA V. Maar heb sinds 2 dagen Windows phone dus kan de app niet meer gebruiken ;p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.