zerocool Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 hoi mensen ik zit vast bij de missie Toreno's Last Flight je weet wel die eene dat je met een moter een helikopter moet volgen en kapot schieten ik heb het al een stuk of 25 keer geprobeert en nogsteets lukt het niet zou ietmand he hiermee kunnen helpen of meschien heeft iemand een tip hoe ik hem met 1 of andere cheat te slim af kan zijn ofzo??????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Proberen, proberen, onze walkthrough checken, proberen en nog een proberen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TackleBerry Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 eigenlijk ik kon het ook niet dus ik volgde en...de helicopter stopt altijdaan het einde van de snelweg dus schiet em dan uit de lucht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Een aardig stuk voor hem uitrijden. Stap van je motor (Of een ander voertuig) af, en probeer hem te raken! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) GOUDEN TIP: Jat een wagen (voordat je de missie start) en rij naar het vliegveld van San Fierro, parkeer je wagen tegen het hek, klim over het hek, en pak op het vliegveld de hittezoekende bazooka. Rijd weer van het vliegveld af, start de missie en rijd naar het helikopterplatform toe. Zodra je de trap oploopt en de helikopter wegvliegt, mik je op de helikopter. Je hebt precies genoeg tijd om het mikkadertje rood te laten worden, schiet, en je kogel volgt de heli mooi de hoek om waar hij wordt neergehaald! Zo is het wel een hele simpele missie... Bewerkt: 16 juli 2005 door Mister Fuji Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 GOUDEN TIP:Jat een wagen (voordat je de missie start) en rij naar het vliegveld van San Fierro, parkeer je wagen tegen het hek, klim over het hek, en pak op het vliegveld de hittezoekende bazooka. Rijd weer van het vliegveld af, start de missie en rijd naar het helikopterplatform toe. Zodra je de trap oploopt en de helikopter wegvliegt, mik je op de helikopter. Je hebt precies genoeg tijd om het mikkadertje rood te laten worden, schiet, en je kogel volgt de heli mooi de hoek om waar hij wordt neergehaald! Zo is het wel een hele simpele missie... Dat van die Bazooka wilde ik ook al posten Je kunt natuurlijk ook gewoon Wapencode # 3 intypen.... Hierbij zit ook de Hittenzoekende Bazooka Nu heb je bijna altijd kans op raken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ik ging een stuk voor hem uit rijden stapte af en schott de hele tijd door met hitte zoekende helicopter en toen had ik hem gehaalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ik ging een stuk voor hem uit rijden stapte af en schott de hele tijd door met hitte zoekende helicopter en toen had ik hem gehaalt Kijk, onze hulp heeft toch weer een slachtoffer uit den brand geholpen! :lol: Maareh heb je de Wapencheat gedaan zoals ik zei.. of de Bazooka via MR.. Fuji's manier gepakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Dat van die hittezoeken bazoeka kan dacht ik niet want je moet hem wel een paar keer raken en tegen dat je hem een paar keer geraakt hebt is hij al lang weg. Je kan hem dan wel achtervolgen maar je moet dan eerst die gewone rocketlauncher nemen en dan heb je natuurlijk die hittezoekende niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Je kan hem dan wel achtervolgen maar je moet dan eerst die gewone rocketlauncher nemen en dan heb je natuurlijk die hittezoekende niet meer. Nou, je kan die rocketlauncher gewoon laten liggen, ik deed dat perongelijk, en ik had maar 2 kogels. later shoot ik maar wat en die was zo raak ! ik stond verbaast ! Maarja, de nadeel daarvan als je hem laat liggen is: je ziet niet de rooie vierkant/driehoek. PS: Mijn 100ste post !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zerocool Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 maare als je eerst zon hittezoekende raket hebt en je springt naar beneden dan moet je tog per see de normale rocket launser hebben of niet :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zerocool Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 woeps had het berigt erboven niet gelezen laat maar nou ik ga het eens eventjus probeeren B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PunkAss Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ik heb er ook een aantal keer over gedaan..het is me uiteindelijk toch gelukt door ver voor de helicopter uit te rijden op de snelweg en dan afstappen, mikken en boem! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zerocool Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 :lol: :lol: :lol: yes gehaald :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) gebruik in het vervolg de edit knop aub zerocool , die staat rechtsvanboven op je bericht, hiermee kan je je post wijzigen (maar wel niet verwijderen he ) lees ook eens de regels door Bewerkt: 16 juli 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.