Jump to content

vast bij missie

zerocool

Recommended Posts

hoi mensen

ik zit vast bij de missie Toreno's Last Flight

je weet wel die eene dat je met een moter een helikopter moet volgen

en kapot schieten

ik heb het al een stuk of 25 keer geprobeert en nogsteets lukt het niet

zou ietmand he hiermee kunnen helpen

of meschien heeft iemand een tip hoe ik hem met 1 of andere cheat te slim af kan zijn ofzo??????? ;)

Delen op andere websites

GOUDEN TIP:

Jat een wagen (voordat je de missie start) en rij naar het vliegveld van San Fierro, parkeer je wagen tegen het hek, klim over het hek, en pak op het vliegveld de hittezoekende bazooka. Rijd weer van het vliegveld af, start de missie en rijd naar het helikopterplatform toe. Zodra je de trap oploopt en de helikopter wegvliegt, mik je op de helikopter. Je hebt precies genoeg tijd om het mikkadertje rood te laten worden, schiet, en je kogel volgt de heli mooi de hoek om waar hij wordt neergehaald! Zo is het wel een hele simpele missie...

Bewerkt: door Mister Fuji
Delen op andere websites

GOUDEN TIP:

Jat een wagen (voordat je de missie start) en rij naar het vliegveld van San Fierro, parkeer je wagen tegen het hek, klim over het hek, en pak op het vliegveld de hittezoekende bazooka. Rijd weer van het vliegveld af, start de missie en rijd naar het helikopterplatform toe. Zodra je de trap oploopt en de helikopter wegvliegt, mik je op de helikopter. Je hebt precies genoeg tijd om het mikkadertje rood te laten worden, schiet, en je kogel volgt de heli mooi de hoek om waar hij wordt neergehaald! Zo is het wel een hele simpele missie...

Dat van die Bazooka wilde ik ook al posten :puh:

Je kunt natuurlijk ook gewoon Wapencode # 3 intypen....

Hierbij zit ook de Hittenzoekende Bazooka ;)

Nu heb je bijna altijd kans op raken ;)

Delen op andere websites

ik ging een stuk voor hem uit rijden stapte af en schott de hele tijd door met hitte zoekende helicopter en toen had ik hem gehaalt

Kijk, onze hulp heeft toch weer een slachtoffer uit den brand geholpen! :lol:

Maareh heb je de Wapencheat gedaan zoals ik zei..

of de Bazooka via MR.. Fuji's manier gepakt?

Delen op andere websites

Dat van die hittezoeken bazoeka kan dacht ik niet want je moet hem wel een paar keer raken en tegen dat je hem een paar keer geraakt hebt is hij al lang weg. Je kan hem dan wel achtervolgen maar je moet dan eerst die gewone rocketlauncher nemen en dan heb je natuurlijk die hittezoekende niet meer.

Delen op andere websites

Je kan hem dan wel achtervolgen maar je moet dan eerst die gewone rocketlauncher nemen en dan heb je natuurlijk die hittezoekende niet meer.

Nou, je kan die rocketlauncher gewoon laten liggen, ik deed dat perongelijk, en ik had maar 2 kogels. later shoot ik maar wat en die was zo raak ! ik stond verbaast !

Maarja, de nadeel daarvan als je hem laat liggen is: je ziet niet de rooie vierkant/driehoek.

PS: Mijn 100ste post !!

Delen op andere websites

gebruik in het vervolg de edit knop aub zerocool ;) , die staat rechtsvanboven op je bericht, hiermee kan je je post wijzigen (maar wel niet verwijderen he :puh: )

lees ook eens de regels door ;)

Bewerkt: door david
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...