blackops Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 (bewerkt) Steeds als ik met Trevor op het internet wil komt het 1 seconden tevoorschijn en sluit dan af en verdwijnt mijn HuD (Straatnamen blijven) Wanneer ik weer opnieuw probeer te internetten gebeurt er niks Daarbij is de contactlijst ook niet bruikbaar Any idea's? __ Alle dingen die een overlay gebruiken verdwijnen. + video ter verduidelijking (7 seconden aan zwart beeld, derp xD) Bewerkt: 28 september 2013 door blackops Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Hmm, geen enkele functie doet het meer, Kleding verranderen, dingen kopen in een winkel.. Fijn, kreeg net een mail dat ik moest investeren in Animal Ark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Bump >>> Door .Timothy: Het is niet nodig een topic na een paar uur al te bumpen. Vriendelijk verzoek je bericht de volgende keer ook gewoon te bewerken, in plaats van te tripleposten. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.