DarkViper_Brian Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Hoi mensen ik heb een xbox gamertag account gemaakt maar kan hem niet activeren via mijn gmail hoe kan dat? gr Brian >>> Door Bassieboy35: Topic verplaatst naar het goede subforum.<<< Reageren
Venzio Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Hoi mensen ik heb een xbox gamertag account gemaakt maar kan hem niet activeren via mijn gmail hoe kan dat? gr Brian We hebben wel wat meer informatie nodig, waar loop je vast, wat voor een error krijg je? Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2013 ik krijg geen mailtje binnen dat ik hem kan activeren Reageren
Venzio Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 ik krijg geen mailtje binnen dat ik hem kan activeren Ik geloof dat dit een tijdje kan duren, hoe lang geleden heb je de mail aangevraagd en weet je zeker dat je het goede mail adres hebt? Misschien kan je kijken of je nog een mail kunt aanvragen? Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2013 volgens mij 20 minuten weet niet meer zeker vindt het wel jammer Reageren
Venzio Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 volgens mij 20 minuten weet niet meer zeker vindt het wel jammer Het heeft bij mij één keer meer dan 3 uur geduurd, nog even geduld dus. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2013 (bewerkt) oke in die tijd ga ik lekker gta v kijken haha maar bedankt gozer Gr IamCrazyBrian volgens mij 20 minuten weet niet meer zeker vindt het wel jammer Het heeft bij mij één keer meer dan 3 uur geduurd, nog even geduld dus. heb nog geen mail ontvangen raar Bewerkt: 28 september 2013 door IamCrazyBrian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.