ceees Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ik de misie dat je een rose auto moet achtervolgen :unsure: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Wil je de missie is opnieuw doen en De naam van de missie hier zetten. Of kijk bij De walktrough van GTAgames. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ja, en alst om achtervolgen gaat, moet je altijd gwoon rustig rijde (niet dat ik da doe :rolleyes: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ceees bedoeld de missie Key to Her Heart. En wat ik je probleem? Het achtervolgenof iets anders als dat er is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Dits general? :S en die missie is al wel eens besproken B) en gewoon 10 x proberen en goed lezen/luisteren.... dan snap je het meestal wel......ik had die 1 x niet gehaald doordat er op eens een debiele klote gast 10x te snel tegen me reed en toen ik tegen die rose auto botste :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.