Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 (bewerkt) Nope tip 1: Dit voertuig is eigenlijk hetzelfde als een voertuig uit voorgaande GTA's. Maar met een andere naam. Bewerkt: 7 oktober 2015 door Tommy-Vercetti Reageren
FlexxNL Geplaatst: 7 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2015 Invetero Coquette Classic ? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2015 Jij spamt echt de boel hier vol, had je dat al eens opgemerkt? ^^ Brute Stockade? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2015 De Stockade zit niet in GTA V Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2015 Jij spamt echt de boel hier vol, had je dat al eens opgemerkt? ^^ Uhm het is een forum om wat op tekunnen zetten toch of zie ik dat verkeerd En nee ik spam niet als het je niet aanstaat dat ik ergens antwoord op geef ga je lekker weg ofzo of ga ergens anders lopen huilen bij je mammie ofzo maar niet tegen mij okee Groeten Pino Reageren
JJ-B Geplaatst: 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2015 Ik vind pino van sesamestreet vriendelijker. Whow... wat is dit voor kleine pic dan. Daar kan ik toch nooit een auto van gta in zien? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2015 Ik vind pino van sesamestreet vriendelijker. Whow... wat is dit voor kleine pic dan. Daar kan ik toch nooit een auto van gta in zien? Dit is nog niks, er zijn ergere plaatjes geweest Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Ben er vrij zeker van dat dat de Police Riot is, die in andere GTA's Enforcer heet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.