Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2015 Herkennen? Soms, maar daarom is het ook een "raad" het voertuig. Er zijn voordehand liggende opgaves, maar die zijn dan ook direct opgelost. Uitdagingen zijn interessant en die dan kunnen oplossen/verslaan is een prestatie op zichzelf. Het kan dat je niet zo makkelijk visuele dingen onthoudt/herkent, maar daarvoor moet je anderen niet afrekenen. Een Cavalcade? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 ja schatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Kalahari? Je bent een nolifer als je dat echt herkend als gta-auto. mrgoed be my gues(s)t, raadse iedereen. Ik heb geen idee wat dat is. Want een neerkijkende reactie plaatsen over mensen die zich amuseren is natuurlijk een goed verdrijf van je tijd. Herken jij in die kleine stukjes dan echt een gta-auto? Dus zonder foto's of sites te checken eh. Ik heb wel wat beters te doen in gta dan auto's te analysen. Al ken ik wel de namen van wat modellen uit m'n hoofd omdat ik vaak gta speel. Daarom dacht ik ook eigenlijk dat dit zoiets was. sodemieter op dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2015 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2015 Vapid Stanier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2015 Dat was snel. Volgende voor Dexist! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2015 Jeej. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2015 Das de Romero Hearse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2015 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2015 Yeej. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2015 Ja, wat is dit nu weer? Wederom weer zo'n screen wat verdacht veel lijkt op 'n hoopje pixels... Maar is dit toevallig een Seashark? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2015 Dinka Jester (Racecar) ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2015 Geen van beide is goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2015 Tornado? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2015 Osiris? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.