Dipsie8 Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 (bewerkt) Ik kan nu natuurlijk geen Bulletje meer raden, dus moet ik iets anders raden... Pegassi Infernus? :3 Bewerkt: 30 september 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 "Eliott takes the cake!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Was juist volgens Dippie, iemand anders mag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 (bewerkt) Ik ga wel effe EDIT: Ik zal even kijken of ik hem groter kan krijgen Het is in ieder geval een pappiemakkie. Bewerkt: 2 oktober 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Super Diamond. (Ooh, laat dit de juiste naam zijn ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 (bewerkt) Bij het antwoord moet het merk en de naam van het voertuig gegeven worden. Bewerkt: 2 oktober 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Enus Super Diamond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 (bewerkt) Correct! Jij mag. (/me has hit the max of 3 posts a day 6 mins before sleeping) Bewerkt: 2 oktober 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Volgende: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 (bewerkt) Karin, Intruder? Tommy is right it seems... Ik heb "Karin, Asterope" opgezocht in Google Afbeeldingen en precies dezelfde (maar dan ongecropte) foto kwam eruit Bewerkt: 3 oktober 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Volgens mij niet maar ik probeer gewoon wat: Obey, Tailgater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Karin Asterope... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2013 Het is inderdaad een Karin Asterope, volgende voor Tommy-Vercetti! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 (bewerkt) Tommy zei dat hij geen tijd heeft en ik een plaatje mag posten, dus bij dezen: Bewerkt: 5 oktober 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Imponte Ruiner? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.