Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Geen zin om een pic te posten dus: * Ik ben een 2-deurs. * Mijn Manufacturer maakt alleen mij. * Ik spawn zelden tot nooit in de singleplayer. * Online ben ik zo nu en dan een premium vehicle voor Simeon. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Bollokan Prairie. Maar beide antwoorden spawnen best vaak bij mij in SP, dus... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Schyster Fusilade? Ik doelde hierop.. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Inderdaad. Dat was zekerweten de langste beurt ooit voor mij! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 (bewerkt) De volgende mag! Ben te lui, om een foto te posten. Bewerkt: 7 maart 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 7 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Het zou zeker helpen als die foto iets groter was, Extreem... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Dat is nu wel eens echt belachelijk klein. Kan dat niet groter? Gewoon 2 keer groter zou al genoeg zijn, ik zie er nu zelfs de velgen al niet op. Reageren
Michael Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Ik had niet echt veel tijd om op school een uitstekende plaatje te maken. Uiteraard heb ik nu voor jullie een grotere. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.