dionkoffie Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 nope. merk is goed maar het is geen sentinel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 (bewerkt) Übermacht Zion. Hieronder. Mijn excuses. Was het een beetje vergeten, als het moet kan mijn berichten ook worden samengevoegd om een kleinere aantal te hebben. Enthousiasme is blijkbaar niet altijd heel goed. :$ Bewerkt: 7 maart 2014 door Asphyxiated Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 Asphyxiated - 7 dionkoffie - 4 Letten wij eens even op de regels van het topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 Post #3 van .Sharingan. Als mijn vorige posts niet goed waren, dan zal het de Ubermacht ZION wel zijn dan. Maar ik blijf stiekem toch denken dat het een Sentinel is, want de Sentinel heeft standaard de velgen die op het plaatje te zien zijn. En ik meen een gloss metallic op de velg te zien, die er niet is als je datzelfde soort velgen bij LSC koopt. Not sure hier, heb ff geen V copy liggen. Iemand die dat evt voor mij wilt nakijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 mijn laatste post. .Sharingan heeft het goed. Ik begrijp dat je twijfelde . dit is de orginele foto: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 Dus ik had het wel gewoon goed?! sigh Next: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oxide Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 Lijkt mij een Schyster Fusilade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 Pfister Comet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 Helaas heren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 (bewerkt) Lampadati Felon? Bewerkt: 8 maart 2014 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 Fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 (bewerkt) Dewbauchee Exemplar? Bewerkt: 8 maart 2014 door Asphyxiated Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 Neen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 Bravado Banshee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.