JustDoIt. Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Beide niet maar een van de twee zit er dichterbij dan ooit Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 (bewerkt) FIB Bravado Buffalo? Dat klopt! Jouw beurt Bewerkt: 10 april 2014 door JaggysModz Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 *Bump* Asphyxiated is aan de beurt >>> Door Phoenyxar: Dat kun je aangeven door die persoon een PB of reactie te sturen.<<< Reageren
Michael Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 (bewerkt) Even een speciale deze keer, mijn voertuig is zéér speciaal. Je zal hem dan ook niet normaal kunnen vinden in de Singleplayer of Online. Mijn auto kan je krijgen wanneer je iets hebt uitgespeeld. *Bump* Asphyxiated is aan de beurt Bedankt voor de melding! Ik was helaas vergeten om eventjes een foto op te zoeken. Excuses hiervoor. >>> Door Phoenyxar: Dat kun je aangeven door die persoon een PB of reactie te sturen.<<< Gelukkig weet ik het in ieder geval nu wel. Anders lag waarschijnlijk dit spel een hele lange tijd stil en dan zouden we weer niet kunnen raden, niet waar? Hopelijk kan ik volgende keer weer een mooie bericht of een statusupdate verwachten van iemand wanneer ik aan de beurt ben. Bewerkt: 15 april 2014 door Asphyxiated Reageren
Michael Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Het was inderdaad een Space Docker. Je krijgt hem dus wanneer je de onderdelen van het ruimtevliegtuig vindt in de singleplayer. Het is niet de mooiste voertuig, maar toch wel een van de zeldzaamste in het hele speciale. Uw buurt, Dhr. Phoenyxar. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 (bewerkt) Radius? Bewerkt: 15 april 2014 door ERRWINS Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Er stond eerst een ander antwoord, maar de (Vapid) Radius is inderdaad correct! Volgende voor ERRWINS! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Klopt maar dat was mijn antwoord op die van Asphyxiated, namelijk de Asea. Die kun je krijgen nadat je alle submarine parts hebt gevonden. De volgende auto: Reageren
Michael Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Ik neem aan dat dit de sportvariant is van de bekende Gallivanter Baller. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.