Together Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Ik zal later de avond een foto posten. Ik ben nu niet in staat om een foto te posten. Reageren
Together Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 *Dubbelpost* Succes! Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Oke. >>> Door Phoenyxar: Posts als deze zijn onnodig in dit topic. Beperk je alsjeblieft tot de gokken.<<< Reageren
Together Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 (bewerkt) Karin Asterope? Bewerkt: 16 augustus 2014 door GTA5BOY Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Okej, Tommy-Vercetti heeft bevestigd dat alle voertuigen fout zijn (waarom hij niet reageert weet ik niet, maar het spel mag wat vooruit gaan) Iedereen die dus hierboven al heeft gegokt mag dit opnieuw doen (niet hetzelfde voertuig). Vapid Bobcat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.