.PhoeniX. Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2015 Vapid Benson? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2015 (bewerkt) Ik ga vast zout halen. Dat is helaas niet goed , maar wel in de goede richting. Bewerkt: 5 maart 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2015 Dan zeg ik een geld transport bus (weet de naam niet uit m'n hoofd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2015 En peper... Het is ook geen Brute Stockade! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2015 (bewerkt) Ik kwam het stomme ding tegen, het Is de maibatsu mule Bewerkt: 5 maart 2015 door Dragon__rage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 (bewerkt) Dank je wel. Nu hoef ik m'n pc niet op te eten. Het is inderdaad de Mule. De tip 'kaart' sloeg op het feit dat er een kaart van San Andreas op het dashbord ligt en hij heeft een laadruimte waar, als je hem open maakt, heel veel mensen in kunnen. Het embleem staat rechtsachteronderindehoek op de rechter deur. Volgende voor Dragon__rage! :o Bewerkt: 6 maart 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 Bedankt voor het ophelderen van de kaart tip die snapte ik echt niet. de nieuwe: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 Utility Truck? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 Baggage Handler? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 Beide niet goed. Daarbij zitten jullie ook niet echt in de goede hoek te zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 Securicar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 (bewerkt) De Obey Rocoto? (Eén van de onderste remlichten.) Bewerkt: 6 maart 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 Dat is snel... Tommie heeft het goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 Ik heb hem laatst aangeschaft. Daardoor herkende ik 'm behoorlijk snel. Een greep uit m'n collectie van makkelijke voertuigen. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2015 Shamal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.