Phoenyxar Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Geplaatst: 24 april 2015 Picador? Helaas. Heb je mischien nu de achterkant van een Obey 9F gebruikt?? Misschien wel. Volgende voor Dragon_rage! :o Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Geplaatst: 24 april 2015 goed bedacht 2x achter elkaar dezelfde, had hier ook al eens aan gedacht om te doen. De volgende: Reageren
Michael Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 Zou je een nieuwe foto kunnen plaatsen? Ik kan namelijk de foto niet zien in dit topic (ligt misschien aan de hosting die je hebt gebruikt). Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 allen fout, ik weet zo geen andere host, ik gebruik tinypic hiervoor. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 nope geen goed antwoord gezien. Kleine hint: Hij is wat gemodificeerd bij LS customs, dus kijken naar originele wagens is maar beperkt mogelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.