web-coolventje Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Help me aub of geef me link die zegt hoe ik gta sa speel op windows 8 alvast bedankt web Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 gewoon installeren lijkt me? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Als je misschien meer informatie geeft, waarvoor je hulp nodig hebt. Kunnen we je sneller en beter helpen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
web-coolventje Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Ik probeer hem op te starten zelfs via administrator en de pc voert niets uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Normaal gesproken start SA volgens mij wel gewoon op bij windows 8, pas daarna krijg je problemen met een niet werkende muis enzo Dus vraag ik me af of het in jouw geval wel aan Windows 8 ligt. - Werken andere spellen wel gewoon? Weet je zeker dat je videokaart (en drivers daarvan) in orde is? - Heb je van GTA SA netjes het originele DVD'tje of via Steam gedownload? een illigale download kan ook problemen geven. - Heb je mods en/of patches geinstalleerd? Bij mij werkt SA namelijk wel onder windows 8 totdat ik ga proberen te modden, dan word het modderen.. - Eventueel kun je proberen SA in compatibiliteitsmodus uit te voeren. Met Windows XP sp 3 bijvoorbeeld. Verder zou ik zogauw niks weten, veel succes met proberen iig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.