sanderr95 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Goedenavond, Ik heb een vraagje, ik ben nu zo'n 40/50 met de missies. Nu is het zo dat ik de laatste tijd vrijwel nooit meer geld ontvang voor mijn missies. Heeft dit iets te maken met het feit dat ik mijn missies niet goud haal of ontvang je gewoon geen geld voor veel missies? Ik hoop dat iemand mij kan helpen Reageren
Svenie Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Goedenavond, Ik heb een vraagje, ik ben nu zo'n 40/50 met de missies. Nu is het zo dat ik de laatste tijd vrijwel nooit meer geld ontvang voor mijn missies. Heeft dit iets te maken met het feit dat ik mijn missies niet goud haal of ontvang je gewoon geen geld voor veel missies? Ik hoop dat iemand mij kan helpen Je ontvangt bij de meeste missies inderdaad geen geld op het einde. Het heeft dus niet met de score te maken die je behaalt. Het klinkt enigszins logisch dat missies die je voor je familie of vrienden doet geen geld opleveren. Voorbereidende missies op een heist ook niet, aangezien het grote geld pas na de overval te verdienen is. Niets raar aan de hand dus. Reageren
sanderr95 Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Okee dankjewel Reageren
Hanneman Geplaatst: 1 december 2022 Rapport Geplaatst: 1 december 2022 Als je de big score skipt krijg je dan op het einde minder geld? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.