Rullez Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Voor de mensen die hier nog niet zijn, open de spoilers niet. Is het mogelijk om tijdens de missies van Devin de auto's die je moet stelen op te slaan? Ik heb al een paar manieren geprobeerd maar ze verdwijnen gewoon weer uit mijn garage/ Rullez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Voor de mensen die hier nog niet zijn, open de spoilers niet. Is het mogelijk om tijdens de missies van Devin de auto's die je moet stelen op te slaan? Ik heb al een paar manieren geprobeerd maar ze verdwijnen gewoon weer uit mijn garage/ Rullez Je kan ze achteraf gewoon via het internet kopen, mocht je bang zijn dat je ze nooit meer kunt bemachtigen. Daarnaast lijkt het mij inderdaad mogelijk dat de auto's uit Devins missies verdwijnen, toch zeker de JB 700 vanwege zijn speciale eigenschappen. Hoewel ik ergens gelezen denk te hebben dat het probleem bij de autosave functie ligt. Schakel deze misschien eens een keertje uit, en kijk dan of het wel werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.