GTA013 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 (bewerkt) Eerst: ik wist niet goed waar ik dit topic kon starten, vandaar dat ik het in 'General' heb geplaatst. Graag verplaatsen als dit niet de goede plek is. Mijn probleem: sinds enkele dagen een nieuwe TV om te gamen, of eigenlijk alleen voor GTA V. Als ik speel (aan het rijden), lijkt het alsof de details wat vervagen. Bijvoorbeeld de structuur van een stoep of van de kleding, zodra ik weer stilsta komen die details terug. Ook heb ik gehad dat het beeld 2, 3 flikkert, daarna is het spel wat donkerder en dat verandert niet meer terug. Zijn er hier wellicht mensen die hier iets van weten? Lig het aan de TV, HDMI-kabel? Het gaat om een PS3, De TV is een sony w65 32: http://www.sony.nl/product/tv-80-32-lcd/kdl-32w655a Bewerkt: 28 september 2013 door GTA013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 (bewerkt) Dat kan ook aan de snelheid van je harde schijf/opslag liggen, is dit de standaard harde schijf die je bij Xbox/PS3 hebt gekregen of bijvoorbeeld een USB-stick? En heb je alleen disc 1 geïnstalleerd of ook disc 2? Bewerkt: 28 september 2013 door Venzio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 (bewerkt) Dat kan ook aan de snelheid van je harde schijf/opslag liggen, is dit de standaard harde schijf die je bij Xbox/PS3 hebt gekregen of bijvoorbeeld een USB-stick? En heb je alleen disc 1 geïnstalleerd of ook disc 2? Ik had er even bij moeten zetten dat het om een PS3 gaat en ik gebruik gewoon de standaard schijf. Op mijn vorige TV had ik het probleem overigens niet. Bewerkt: 28 september 2013 door GTA013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2013 Dat kan ook aan de snelheid van je harde schijf/opslag liggen, is dit de standaard harde schijf die je bij Xbox/PS3 hebt gekregen of bijvoorbeeld een USB-stick? En heb je alleen disc 1 geïnstalleerd of ook disc 2? Ik had er even bij moeten zetten dat het om een PS3 gaat en ik gebruik gewoon de standaard schijf. Op mijn vorige TV had ik het probleem overigens niet. Heb je misschien toegang tot je vorige TV? Dan kan je het nog een keer proberen en kijken of het nu wel is, misschien zit er wel een kras op je DVD of is er iets mis met je HDMI-kabel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Dat kan ook aan de snelheid van je harde schijf/opslag liggen, is dit de standaard harde schijf die je bij Xbox/PS3 hebt gekregen of bijvoorbeeld een USB-stick? En heb je alleen disc 1 geïnstalleerd of ook disc 2? Ik had er even bij moeten zetten dat het om een PS3 gaat en ik gebruik gewoon de standaard schijf. Op mijn vorige TV had ik het probleem overigens niet. Heb je misschien toegang tot je vorige TV? Dan kan je het nog een keer proberen en kijken of het nu wel is, misschien zit er wel een kras op je DVD of is er iets mis met je HDMI-kabel. Dat heb ik vandaag even gedaan, maar daar was alles oké. Heb nog wat instellingen veranderd en nu is het al wat beter. Het lijkt vooral als ik in de schaduw rijdt alsof de details wegvallen. Wellicht moet ik er gewoon aan wennen omdat de TV veel scherper en helderder is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.