MostWantedKid Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 Sorry voor de dubbelpost, maar dat was alweer op 24 oktober. Toen ik net ''Meltdown'' bezocht in de bioscoop, de film van Michael ja, kwam ik op het eind toch wel een leuke verwijzing tegen. Op het eind bij de credits kom je ''Auralspex'' tegen. Als je dit uitspreekt valt het toch wel op dat het lijkt op ''oral sex'' wat, inderdaad, ''orale sex'' betekent. Ik heb het filmpje opgezocht op YouTube omdat ik met mijn Xbox geen dingen kan opnemen én je kan in de bioscoop geen foto's maken met Snapmatic. Klik hier voor deel 2 van ''Meltdown'' waar rond 5:30 de credits beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2013 Heb de film zelf ook gezien maar die aftiteling is me toen niet opgevallen, goed opgemerkt. Altijd van die leuke kleine grapjes bij R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
salva-mea Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2013 Reed hier langs en moest meteen ergens aan denken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
louis1993 Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 ik heb nog een paar leuke dingen: http://i.imgur.com/4mEAyYB.jpg click-lovers of dick-lovers (dubbelzinnig) de muis lijkt op de foto ook op een penis http://i.imgur.com/4fl7Xt5.jpg een stuk van dit plamuursel lijkt op een penis http://i.imgur.com/fYZHbZW.jpg dit zit al langer in GTA maar is nog niet geplaatst op het forum: het computermerk Fruit is een parody op Apple dit logo is een fruitschaal met fruit in 2 appels en een banaan natuurlijk is dit ook als penis bedoeld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Supertramp Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 Het filmpje van de astronauten en de Amerikanen die het met elkaar doen. Er staan een paar campers op een terreintje en één heeft het woord incest vlakbij de dino vind je deze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2014 Zou dit er ook een zijn: Als je het snel uitspreekt, zeg je 'booty call' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
louis1993 Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2014 nutsaki restaurant het logo ervan is ook een penis http://i.imgur.com/ptalqX8.jpg Clucking Bell billboard, kijk naar de vorm van het middelste chickenwing http://i.imgur.com/kdDzXXJ.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2014 (bewerkt) Als het goed is heb je een billboard van Burger Shot, of een andere grote voedselketen in Grand Theft Auto V waar op staat ''Fill up your Porkhole'' Bewerkt: 20 februari 2014 door Asphyxiated Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2014 (bewerkt) Excuses voor de kleine dubbelpost. Bij de Krapea vlakbij Textile City. Mastuberen. What ever, jullie begrijpen 'm wel. Bewerkt: 22 februari 2014 door Asphyxiated Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2014 Volgens mij zijn ze allemaal kleine grapjes. Waar ligt de Krapea dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2014 Volgens mij zijn ze allemaal kleine grapjes. Waar ligt de Krapea dan? Volgens mij bij het ziekenhuis Pillbox North - Pillbox South. Ik weet niet de precieze locatie waar deze bevind, maar het is in ieder geval een weg die aan het ziekenhuis zit, en hij zit vlakbij het politiebureau. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2014 Waar ligt de Krapea dan? Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 Ik denk niet dat dit erg onder een seksueel grapje valt, maar het is geen apart topic waard vind ik: Ik vond dit winkeltje gisteren, waarvan ik in eerste instantie enkel het logo van had gezien, maar toen ging ik dichter bij en las ik de tekst en ja, 't is vanzelfsprekend. Derriere is Frans voor achter, maar in dit geval is het dus bedoeld voor "achterste", zeker wanneer je kijkt naar het logo van de winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2014 Klopt. Dit merk en het logo bestaan al sinds... ik denk IV, maar het kan ook SA zijn (heb het nagegaan, het is IV) Leuk om te zien dat ook dit merk terugkeert. Het is een lingeriewinkel? Zeer toepasselijk. Locatie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.