JaaaaGTA Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Ik kan het huis van trevor niet inkomen (bij Vanilla Unicorn). Ik snap er echt niets van, want om een missie te doen moet ik naar binnen lopen. Heb alles geprobeerd maar kan het niet vinden.. Iemand die me kan helepn haha? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Is dat de Safehouse van Floyd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Ik kan het huis van trevor niet inkomen (bij Vanilla Unicorn). Ik snap er echt niets van, want om een missie te doen moet ik naar binnen lopen. Heb alles geprobeerd maar kan het niet vinden.. Iemand die me kan helepn haha? Je kan via de achterdeur naar binnen of via de privé ingang in de main room van de stripclub. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaaaaGTA Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Ah oke, thanks man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.