GTAKevin023 Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 (bewerkt) Hey, Vraagje. Kan je wapens verwijderen? Ik wil Franklin alleen een gouden Dessert Eagle geven Opgepakt worden door de politie helpt niet, je houd je wapens gewoon. Gr GTAKevin023 Bewerkt: 29 september 2013 door GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Helaas niet, je hebt je wapens voo altijd zodra je ze eenmaal gekocht hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Ik weet niet waarom je dat zou willen, maar volgens mij kan het niet. je kan natuurlijk wel gewoon alles leegschieten en kijken wat er gebeurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Ik weet niet waarom je dat zou willen, maar volgens mij kan het niet. je kan natuurlijk wel gewoon alles leegschieten en kijken wat er gebeurt. Waarom ik het wil is omdat ik nu Franklin een rijk persoon is met een huis, heliport, hangar en gave auto's met wat bedrijven en ik toch alleen maar met hem chill. Ben niet meer zo met actie bezig omdat ik van reallistisch hou. Ik vindt het raar dat Franklin een bazooka bij zich draagt op het strand als hij aan het chillen is. Daarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Leegschieten helpt iig ook niet. Opgepikte/gekochte wapens blijven altijd in je bezit, enige dat je kunt doen is attachements verwijderen. Hiervoor moet je echter wel naar 'n Ammunation. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Ok, thnx guys. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.