Jump to content

No Country for Old Men


Aeyo

Recommended Posts

Een aantal dagen geleden reed ik met Michael over die westelijke snelweg (iets ten zuiden van Hookies) toen er opeens een random event getriggerd werd. Naast de snelweg stonden een stel beschoten trucks met een aantal lijken en zwaargewonden. Een van die overlevenden zei toen iets in de richting van "don't pick up that briefcase" en overleed. Iets verder van de snelweg af lagen nog meer lijken en een briefcase met iets van $30,000. Prompt werd ik een minuut later door twee trucks op de snelweg beschoten. :cab:

Het geheel lijkt mij een vrij duidelijke parodie op de opening van het boek/de film No Country for Old Men. Als een groot fan van de film was dit heel leuk om te zien :) hebben meer mensen deze al gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

Raar, ik had twee keer een sanchez achter me aan (en 25K)

Kan best zijn dat ik er naast zit met het bedrag, maar ik had echt 2 pick ups achter me aan. Best nice dat er nog afwisseling mee is ook. Hebben jullie hem ook allemaal met Michael gedaan of kan het ook met de andere characters? Trevor terwijl die aan het jagen is zou helemaal briljant zijn :puh:

Echt wel een van m'n favoriete momenten in het spel _O_

Bewerkt: door Aeyo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...