Aeyo Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Een aantal dagen geleden reed ik met Michael over die westelijke snelweg (iets ten zuiden van Hookies) toen er opeens een random event getriggerd werd. Naast de snelweg stonden een stel beschoten trucks met een aantal lijken en zwaargewonden. Een van die overlevenden zei toen iets in de richting van "don't pick up that briefcase" en overleed. Iets verder van de snelweg af lagen nog meer lijken en een briefcase met iets van $30,000. Prompt werd ik een minuut later door twee trucks op de snelweg beschoten. Het geheel lijkt mij een vrij duidelijke parodie op de opening van het boek/de film No Country for Old Men. Als een groot fan van de film was dit heel leuk om te zien hebben meer mensen deze al gevonden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Hehe, toen ik dit voor de eerste keer meemaakte, deed 't me ook direct aan de film/Llewelyn denken, prachtig Overigens ook een steengoede film, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Een van de beste random encounters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Raar, ik had twee keer een sanchez achter me aan (en 25K) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WilsKracht Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 haha ik dacht precies hetzelfde meesterlijke film was dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aeyo Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) Raar, ik had twee keer een sanchez achter me aan (en 25K) Kan best zijn dat ik er naast zit met het bedrag, maar ik had echt 2 pick ups achter me aan. Best nice dat er nog afwisseling mee is ook. Hebben jullie hem ook allemaal met Michael gedaan of kan het ook met de andere characters? Trevor terwijl die aan het jagen is zou helemaal briljant zijn Echt wel een van m'n favoriete momenten in het spel Bewerkt: 1 oktober 2013 door Aeyo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 Ik was met Trevor Heel misschien staat het nog ergens op mn HDD, zo eff kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik head `m met michael, twee sanchez' achter me aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2013 ja ik had het ook gevonden, toen ik die honden zag liggen wist ik meteen dat het een EE van no country for old men was en helemaal met die koffer met geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.