FireFighter Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Hallo, Ik heb een paar vragen over GTA V: - Ik heb de storyline uitgespeeld, is het nu nog mogelijk heists te doen? En dan bedoel ik niet een 24/7 of een liquor store beroven - Ik kan geen in-game gemaakte foto's opslaan, ik krijg een melding dat de service niet beschikbaar is. Nog meer mensen met hezelfde probleem? - is het mogelijk ergens scuba gear te kopen? Want nu krijg ik alleen scuba gear als ik in een onderzeeër stap bij de nuclear waste depot Bedankt. FF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 1, Nee niet mogelijk. 2, Had ik, maar nu niet meer. 3, Nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 1. Je kunt heists herspelen, maar dit zal geen invloed hebben op je verhaal/geld. 2. Welke melding krijg je precies? (Ze zijn aan ze bijna allemaal aan het werken, er zijn nu nog redelijk wat bugs natuurlijk) 3. Nee, wel krijgje ze opsommige bootjes zoals de dinghy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Op je laatste vraag: Je hebt wel een duikpak in je kledingkast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.