Jump to content

Zoveel mogelijk geld


PatrickBateman

Recommended Posts

Ik ben de main story opnieuw aan het doen omdat ik niet af wist van die Lester missies waarbij je aardig wat geld kan verdienen, en dat wil ik graag natuurlijk :) Nu mijn vraag, is dit de enigste keer dat je een hoop geld kan verdienen? Of zijn er nog meer momenten tijdens de main story waarbij je een hoop geld kan verdienen? Is er misschien ergens een lijstje met alle 'geld momenten' in de main story? Zou handig zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks!


Ik kreeg net een message van Lester; 'I've got an opportunity for you. Meet me at Del Perro pier.', is dat zo'n assassination missie? Ik zit pas op 17,2% met 236,595$ in de pocket.

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me goed herinner is de eerste Lester missie nog geen Assassination Mission, maar unlock je ze hier juist mee. Ben echter niet 100% zeker.

De eerste missie is een assassination, maar die moet je verplicht doen, voordat je verder kan. De rest kun je bewaren tot na het einde

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...