PatrickBateman Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Ik ben de main story opnieuw aan het doen omdat ik niet af wist van die Lester missies waarbij je aardig wat geld kan verdienen, en dat wil ik graag natuurlijk Nu mijn vraag, is dit de enigste keer dat je een hoop geld kan verdienen? Of zijn er nog meer momenten tijdens de main story waarbij je een hoop geld kan verdienen? Is er misschien ergens een lijstje met alle 'geld momenten' in de main story? Zou handig zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 http://nl.wikigta.org/wiki/BAWSAQ Hier vind je bij welke assassination missie van Lester welke aandelen je moet kopen om geld te verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Neem eens een kijkje in dit topic, daar staan al genoeg tips. Even met de zoekfunctie naar 'geld' zoeken, levert je ook twee pagina's aan resultaten op. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickBateman Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Thanks! Ik kreeg net een message van Lester; 'I've got an opportunity for you. Meet me at Del Perro pier.', is dat zo'n assassination missie? Ik zit pas op 17,2% met 236,595$ in de pocket. >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Jup, dat klopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickBateman Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Sorry voor het niet samenvoegen van een post. Maar, ik kan nu niet verder in de story line omdat ik die missie van Lester moet doen. Is dit dan een andere assassination missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Als ik me goed herinner is de eerste Lester missie nog geen Assassination Mission, maar unlock je ze hier juist mee. Ben echter niet 100% zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Als ik me goed herinner is de eerste Lester missie nog geen Assassination Mission, maar unlock je ze hier juist mee. Ben echter niet 100% zeker. De eerste missie is een assassination, maar die moet je verplicht doen, voordat je verder kan. De rest kun je bewaren tot na het einde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Maar toch geen assassination die invloed op de markt heeft? Dat was iig wat ik bedoelde. Had ik wat duidelijker in kunnen zijn, of zelfs moeten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.