Jump to content

Rockstar Social Club - Statistieken


$NeoSyp$

Recommended Posts

Ha allemaal,

Inmiddels heb ook ik de storyline van GTA V uitgespeeld en heb ik mijn zinnen gezet op het uitspelen voor de volle 100% van dit spel.

Nu biedt de Rockstar Social Club, wanneer je daar op het internet inlogt (http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/) een checklist waarbij keurig wordt bijgehouden wat je allemaal al hebt gedaan en wat je nog moet doen om aan de 100% te komen. Dit wordt gesynchroiniseerd met ofwel je Xbox Live-account ofwel je PSN-account.

Nu mijn probleem: bij mij verschijnen deze statistieken niet correct: alles staat nog op 0% alsof ik nog niets zou hebben gedaan. Voordat je ook maar iets kunt zien moet je je Social Club-account linken met de account van je console. Dit heb ik gedaan en er wordt verder ook keurig aangegeven dat ik GTA V bezit (dus het linken zelf zit wel goed), maar de statistieken zelf kloppen dus niet. Nou heb ik het vermoeden dat het eraan kan liggen dat ik geen Xbox Live Gold heb en dus ook geen multiplayer e.d. kan doen. Ik heb een tijdje zitten rondzoeken op het net maar tot een sluitende conclusie hierover heb ik niet kunnen komen.

Zou iemand weten wat er mis kan zijn, en is er allicht iemand zonder Xbox Live Gold (wel met Xbox Live uiteraard) die gewoon zijn statistieken kan zien? Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Zou iemand weten wat er mis kan zijn, en is er allicht iemand zonder Xbox Live Gold (wel met Xbox Live uiteraard) die gewoon zijn statistieken kan zien? Alvast bedankt!

Dit lijkt me het. Je hebt namelijk ook geen internet connectie nu met de R* servers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...