gta-sa-vc Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 in de walktrouth staat dat je winkels kan beroven...maar hoe moek dat doen??? :blink: :blink: :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Bij de PS2 moet je de hele tijd op R1 drukken. Gewoon laten tot hij al het geld laat zien. Je krijgt wel 3 sterren bij. Maar ook 1000$. PC weet ik niet meer juist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-sa-vc Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 bedankt maar ik moet voor op de pc :D tog bedankt he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice cityr Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 gewoon met dat richtertje op die man van de winkel houden en blijven tot hij stopt met geld geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-sa-vc Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 okej bedankt mar ik was der al betjuh agter gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.