jongejongejonge Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Dacht ergens gelezen te hebben dat er ook weer een gevangenis in het spel zat, weet iemand waar je deze kan vinden als die er is? En ik was deze net met de helicopter aan het zoeken met Trevor en als ik aan de oostkust vlieg krijg ik op de radar een witte kring/cirkel, dat is een open stuk water verder niks. Weet niet wat er ik mee moet doen. Weet iemand dit? Reageren
blackops Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=M-NUG0J8Bzk Terrible quality, but screw that Reageren
Joriz Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 De gevangenis is hier te vinden Succes met erheen vliegen! Reageren
Aeyo Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 En ik was deze net met de helicopter aan het zoeken met Trevor en als ik aan de oostkust vlieg krijg ik op de radar een witte kring/cirkel, dat is een open stuk water verder niks. Weet niet wat er ik mee moet doen. Weet iemand dit? Dat betekend dat er daar op de bodem een submarine piece ligt (van die strangers missie die je bij de solar dock hebt gekregen) Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 (bewerkt) De gevangenis locatie: Click here to view the SnapMap Die witte kringen zijn een sonar; die geven aan waar er submarine pieces liggen. Dit zijn collectebles. edit: whoops beetje lang over bericht gedaan. Bewerkt: 29 september 2013 door tommie59 Reageren
jongejongejonge Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Top! bedankt. Was al in de buurt maar net dat stukje overgeslagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.