Don Corleone Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Dag mede-forummers. ik heb een vraag. Waar kan ik het bestand: vehicles.ide vinden??En waar kan ik het mee openen??kan iemand mij helpen?? mvg Don Corleone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 als je gwoon in de map van sa, ff de zoekfunctie gebruikt... en ik denk dat je het kan openen met de GTA: Sa ultimate editor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Corleone Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 heej...bedankt!!!ik ga het gelijk proberen,als het gelukt is,zal ik het laten weten! don corleone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Corleone Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 hej. bij mij werkt de ultimate editor niet, er komt te staan: run time error 35600 index out of bounds wie kan mij verderhelpen?? don corleone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 waarom een dubbel post je hebt edit....en waarom steeds don corleone er onder we zien dat zo ook wel ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Dit zit in het verkeerde subforum. GTA modding Help daar kan je je problemen vragen. Maak dan ook een screen met PRTSC knop en plak het op Paint ofzo.(van je probleem.) En upload het met http://www.imageshack.us/ Maar wel in dat subforum. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Groot gelijk (net gedaan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.