Jump to content

Drie vragen


Fifacodgta

Recommended Posts

Als je niet saved in je huis maar buiten quick saved en weer gta gaat spelen ben je dan wweer op dezelfde plek?

Als je een auto hebt gebruikt tijdens een missie waar kan je die weer terug vinden? Het gaat om Micheals zwarte auto. Heb je dan ook al je upgrades nog of moet je dan opnieuw upgraden?

Waar vind je auto's die bijv. in me garage stonden maar die ik heb gebruikt en kwijt geraakt? Die auto's hadden upgrades ben ik die kwijt als ik de auto vind of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Quick saven blijf je op de plek waar je hebt gesaved. Als je in een auto zat, zit je daar meestal nog in. Wanted level blijft ook gewoon. Had vandaag een quick save geload, had gesaved toen ik bij Amanda op tafel stond, ergens op een terras, en had net iemand neergeschoten, dus ook wanted. Na het laden van de saven was Amanda weg, er zat iemand anders bij de tafel. Verder zat ook iedereen bij de andere tafels er weer, was nog wel wanted ;)

De Obey Tailgater van Michael blijft altijd, als je die bedoelt. Upgrades blijven ook, dacht ik, maar weet ik niet zeker.

Als je de auto's ergens hebt achtergelaten, kun je ze voor 250 dollar per stuk komen ophalen. Er komen maximaal 2 auto's bij de impound. Je laat bijvoorbeeld eerst een Tailgater, daarna een Sentinel en daarna nog een Infernus achter. De Tailgater wordt dan vervangen door de Infernus, de Tailgater zie je nooit weer terug. Upgrades blijven gewoon op de auto's, ze worden ook gerepareerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ontdekt, dat een auto ALLEEN getowed zal worden als je hem op een verharde of onverharde weg achterlaat (Vliegveld telt ook mee). Dus als je hem verliest op de Mt. Josiah, bijvoorbeeld, ben je 'm d'rek kwijt

Goed om te weten, mocht ik ooit een auto met opzet kwijt willen :puh: Hatelijk als de game een auto saved die je alleen maar ff gepakt had vanaf het ziekenhuis naar de garage..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...