Jump to content

Motor stuurt naar links


QustomiZed

Recommended Posts

Misschien heb je zo'n functie aanstaan dat je stuurt met de controller? Moet je die even uitzetten, had ik ook. Houd je controller maar eens recht, waarschijnlijk heb je er dan geen last van. Als je hem dan weer naar links houdt, stuurt hij weer naar links.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je zo'n functie aanstaan dat je stuurt met de controller? Moet je die even uitzetten, had ik ook. Houd je controller maar eens recht, waarschijnlijk heb je er dan geen last van. Als je hem dan weer naar links houdt, stuurt hij weer naar links.

Je hebt nog gelijk ook! Heb gewoon een afwijking naar links tijdens het gamen :( Waar kan ik dit uitzetten weet jij dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je zo'n functie aanstaan dat je stuurt met de controller? Moet je die even uitzetten, had ik ook. Houd je controller maar eens recht, waarschijnlijk heb je er dan geen last van. Als je hem dan weer naar links houdt, stuurt hij weer naar links.

Je hebt nog gelijk ook! Heb gewoon een afwijking naar links tijdens het gamen :( Waar kan ik dit uitzetten weet jij dat?

Options > Controls. Weet niet hoe het precies staat maar kijk even of je ergens iets met motion oid ziet staan Bewerkt: door Aeyo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...