Jump to content

Investeren


Herzensburger

Recommended Posts

Ik heb door de assasination missies 368m op Micheal, 172m op Franklin en 112m op Trevor. Maar ik lees net dat je die al gedaan hebt, je kan nog steeds erg veel geld verdienen door in het juiste bedrijf te investeren. Je moet in het begin een beetje leren hoe dat precies werkt dus ik zal niet al je geld er in het begin in gaan spenderen anders heb je later misschien niks als je het verknalt hebt! :puh: onthoud wel dat de stock market altijd een gok blijft, ik heb ook weleens 10m verlies gemaakt helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

hier kan ik die bawsaq ook niet gebruiken.. Snap er geen ruk van. Storyline uitgespeeld en zit op 82 %. Kan verder niets meer??

Om BAWSAQ te gebruiken moet je wel een Social Club account aanmaken en linken met je Playstation of Xbox account

Link to comment
Delen op andere websites

Proliner, ik heb een Social Club acount, maar hoe moet je die linken met je ps3?

PS3 account link je aan Social Club

Heb social club aangemaakt maar krijg hem niet gelinkt met de ps3.. onverwachte fout geeft ie aan?? Ook overbelast ofzo?


als ik social club wil linken met ps3 krijg ik deze fout..

Sorry!

There was a problem linking your PLAYSTATION®Network account.

We could not complete your link request.

An unexpected error occurred

Please close this window and try again.

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zal waarschijnlijk door de drukte komen waar de servers momenteel last van hebben door GTA: Online. Ook social club wordt geraadpleegd als je online wil spelen dus ook social club heeft het zwaar deze dagen. Geduld is het antwoord denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...