HA5H Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 "Smell like a bitch!" Dog Perfume (naam is niet geheel correct, maar er zit Dog in...) - Is te zien op reclamepanelen samen met Dusche Gold. Er was in IV ook al reclame voor Rear Wall, weet ik eindelijk dat het een kledingmerk moet voorstellen Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Leuk topic! Ik heb er een aantal gefotografeerd, waaronder Le Chien waar Phoenyxar het over heeft: Destroy the ring van ProLaps: Ook nog eentje van 'Bitch in the trunk': Ik heb er nog een aantal gezien, waaronder de geniale 'I married my dad' die ik hier binnenkort zal plaatsen. Reageren
Dotz Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Deze zat ook al in GTA Vice City! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.