harry1985 Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Wat als je helemaal de storyline hebt uitgespeeld ( Nee heb ik nog niet , Geen haast bij ) en je hebt daarna niets meer te doen ? Want je kan geen bankovervallen doen ? Geen andere overvallen ? En ik dacht dat je mensen als schild kon nemen tegen kogels. Maar hoe ? Maargoed om terug te komen op de vraag. Wat is er NA de storyline nog te doen ? Reageren
jobator Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Tankstations overvallen, aandelen, skills verbeteren, shoppen, auto's tunen, sporten etc Reageren
MrJurrian Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Tankstations overvallen, aandelen, skills verbeteren, shoppen, auto's tunen, sporten etc Laat dat nou net de dingen zijn waar ik als Gamer geen geduld voor heb. Jammer. Reageren
Marakus Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ik heb de verhalen lijn uitgespeeld en zit nu op ik meen 68% ofzo, dus nog genoeg te doen Reageren
Proliner Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Maak je maar geen zorgen er is nog genoeg te doen en daarnaast komt morgen GTA Online uit met nog meer activiteiten . Reageren
Legenderion Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 (bewerkt) Echt tof einde, en als je een goede keuze maakt zegt dat wat over jezelf als persoon !!! Bewerkt: 30 september 2013 door Legenderion Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.