Jump to content

Triatlon in Sandy Shores slaat nergens op?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben bezig met de lijst voor 100% en het viel mij wel erg op hoe verschikkelijk die triatlons zijn. De eerste twee zijn circa 4 minuten lang, wat al gigantisch lang is, maar de ene bij Sandy Shores is gewoon onzin.

Het eerste deel, zwemmen, moet je diagonaal over de Alamo Sea zwemmen. Dat is circa 8 minuten lang recht vooruit zwemmen en A mashen.. Dan moet je nog de hele berg over fietsen en daarna weet ik niet. Ik ben halverwege het fietsen gestopt omdat ik ontzettende last kreeg van het constant A rammen...

Ik kan mij haast niet voorstellen dat er mensen zijn die deze activiteit ook maar op z'n minst leuk vinden.. Belachelijk saai D:

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• --Simon--

6

• Big Boss

2

• GtaSaModda

2

• bossofzeeland

2

Geplaatst:

Jup deze is inderdaad heel saai haha, had me zelf dood gereden bij 26 min :erm:

Uur bezig geweest om dit te halen :(

Geplaatst:

Zo kan ik nog wel dingen bedenken. Die "nuclear waste" bijvoorbeeld. Heel de map rond in een duikboot die zo sloom is als een slak. En op de zeebodem vind je planten van beton.

Geplaatst:

Jup deze is inderdaad heel saai haha, had me zelf dood gereden bij 26 min :erm:

Uur bezig geweest om dit te halen :(

Ik was uiteindelijk 29 minuten bezig... Had het ontzettende geluk dat de AI allemaal op z'n smoel gingen tijdens het afstappen van de fiets. :fp:

En, Big Boss, de nuclear waste is niet nodig voor de 100%, dus dat ga ik ook zeker niet doen. Dat zijn alleen maar collectibles voor een geldbonus, maar aangezien Michael bij mij 1,7 miljard heeft, is die 700.000 niet echt nodig

Geplaatst:

ik vond het wel leuk om te doen

en toen ik had gewonnen voelde ik me echt een winnaar

bij zwemmen zat ik bijna de hele tijd achteraan maar ff onderwater en dan zo aan kop

Geplaatst:

Sinds wanneer hoort iets voor 100% uitspelen geen uitdaging meer te zijn? Als dit alles is dan vind ik dat nog simpel, 100% hoort iets te zijn wat je haalt door uren/dagen te spelen, en als het een triatlon is van slechts een half uurtje, mwah.

Geplaatst:

Ben het met Venzio eens, games worden al steeds makkelijker dus dit mag echt wel. De pigeons in IV waren pas klote, met 200 verspreid over de hele map. Veel uren aan gezeten, maar dit...

Geplaatst:

Sinds wanneer hoort iets voor 100% uitspelen geen uitdaging meer te zijn? Als dit alles is dan vind ik dat nog simpel, 100% hoort iets te zijn wat je haalt door uren/dagen te spelen, en als het een triatlon is van slechts een half uurtje, mwah.

Een uitdaging ben ik blij mee, maar een half uur lang hersenloos 'A' rammen noem ik alles behalve een uitdaging. Zodra ik gewoon last krijg van m'n handen van tijdens het spelen noem ik iets een onzinnige, overbodige en bovendien mislukte activiteit.

Geplaatst:

En, Big Boss, de nuclear waste is niet nodig voor de 100%, dus dat ga ik ook zeker niet doen. Dat zijn alleen maar collectibles voor een geldbonus, maar aangezien Michael bij mij 1,7 miljard heeft, is die 700.000 niet echt nodig

1,7 Miljard? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Geplaatst:

1,7 Miljard? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Lester missies bewaren tot na het einde van de storyline :puh: Je kan je total cash met hem ver-50-voudigen. Bij mij ging het iets van 31 miljoen > 58 > 253 > 355 > 700 > 1,2 miljard > 1,7 miljard. :)

Geplaatst:

als je nog zo'm pijn aan je hand krijgt met deze triatlon kun je nog altijd op pauze drukken pijn weg ? verder spelen :engel:

Geplaatst:

Ik was ook bezig, tot ik in de tunnel op het strand dacht, op de fiets: wat zal er gebeuren als ik daar op druk? 22 minuten bezig, kon ik weer overnieuw: triatlon was gecanceled. Nog geen moed gehad om het nog een keer te proberen...

Geplaatst:

Helaas is dat wel nodig, ook de UFO stukjes moet je vinden :/

Geplaatst:

Toch maar je lijstje even goed doorlezen, nuclear waste is niet nodig voor de 100% ;) Aan collectibles moet je 'alleen' de 50 spaceparts en 50 letters, niet de 30 nuclear waste of submarine parts.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...