--Simon-- Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Ben bezig met de lijst voor 100% en het viel mij wel erg op hoe verschikkelijk die triatlons zijn. De eerste twee zijn circa 4 minuten lang, wat al gigantisch lang is, maar de ene bij Sandy Shores is gewoon onzin. Het eerste deel, zwemmen, moet je diagonaal over de Alamo Sea zwemmen. Dat is circa 8 minuten lang recht vooruit zwemmen en A mashen.. Dan moet je nog de hele berg over fietsen en daarna weet ik niet. Ik ben halverwege het fietsen gestopt omdat ik ontzettende last kreeg van het constant A rammen... Ik kan mij haast niet voorstellen dat er mensen zijn die deze activiteit ook maar op z'n minst leuk vinden.. Belachelijk saai D: Reageren
GtaSaModda Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Jup deze is inderdaad heel saai haha, had me zelf dood gereden bij 26 min Uur bezig geweest om dit te halen Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Zo kan ik nog wel dingen bedenken. Die "nuclear waste" bijvoorbeeld. Heel de map rond in een duikboot die zo sloom is als een slak. En op de zeebodem vind je planten van beton. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Jup deze is inderdaad heel saai haha, had me zelf dood gereden bij 26 min Uur bezig geweest om dit te halen Ik was uiteindelijk 29 minuten bezig... Had het ontzettende geluk dat de AI allemaal op z'n smoel gingen tijdens het afstappen van de fiets. En, Big Boss, de nuclear waste is niet nodig voor de 100%, dus dat ga ik ook zeker niet doen. Dat zijn alleen maar collectibles voor een geldbonus, maar aangezien Michael bij mij 1,7 miljard heeft, is die 700.000 niet echt nodig Reageren
WilsKracht Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 ik vond het wel leuk om te doen en toen ik had gewonnen voelde ik me echt een winnaar bij zwemmen zat ik bijna de hele tijd achteraan maar ff onderwater en dan zo aan kop Reageren
Venzio Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Sinds wanneer hoort iets voor 100% uitspelen geen uitdaging meer te zijn? Als dit alles is dan vind ik dat nog simpel, 100% hoort iets te zijn wat je haalt door uren/dagen te spelen, en als het een triatlon is van slechts een half uurtje, mwah. Reageren
Nissan Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ben het met Venzio eens, games worden al steeds makkelijker dus dit mag echt wel. De pigeons in IV waren pas klote, met 200 verspreid over de hele map. Veel uren aan gezeten, maar dit... Reageren
--Simon-- Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Sinds wanneer hoort iets voor 100% uitspelen geen uitdaging meer te zijn? Als dit alles is dan vind ik dat nog simpel, 100% hoort iets te zijn wat je haalt door uren/dagen te spelen, en als het een triatlon is van slechts een half uurtje, mwah. Een uitdaging ben ik blij mee, maar een half uur lang hersenloos 'A' rammen noem ik alles behalve een uitdaging. Zodra ik gewoon last krijg van m'n handen van tijdens het spelen noem ik iets een onzinnige, overbodige en bovendien mislukte activiteit. Reageren
AXIO Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 En, Big Boss, de nuclear waste is niet nodig voor de 100%, dus dat ga ik ook zeker niet doen. Dat zijn alleen maar collectibles voor een geldbonus, maar aangezien Michael bij mij 1,7 miljard heeft, is die 700.000 niet echt nodig 1,7 Miljard? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Reageren
--Simon-- Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 En, Big Boss, de nuclear waste is niet nodig voor de 100%, dus dat ga ik ook zeker niet doen. Dat zijn alleen maar collectibles voor een geldbonus, maar aangezien Michael bij mij 1,7 miljard heeft, is die 700.000 niet echt nodig 1,7 Miljard? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Lester missies bewaren tot na het einde van de storyline Je kan je total cash met hem ver-50-voudigen. Bij mij ging het iets van 31 miljoen > 58 > 253 > 355 > 700 > 1,2 miljard > 1,7 miljard. Reageren
GTAbubba Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 als je nog zo'm pijn aan je hand krijgt met deze triatlon kun je nog altijd op pauze drukken pijn weg ? verder spelen Reageren
Marakus Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Of soms even X vasthouden dan houdt hij snelheid vast, kun je je vast permiteren Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ik was ook bezig, tot ik in de tunnel op het strand dacht, op de fiets: wat zal er gebeuren als ik daar op druk? 22 minuten bezig, kon ik weer overnieuw: triatlon was gecanceled. Nog geen moed gehad om het nog een keer te proberen... Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 En, Big Boss, de nuclear waste is niet nodig voor de 100%, dus dat ga ik ook zeker niet doen. Dat zijn alleen maar collectibles voor een geldbonus, maar aangezien Michael bij mij 1,7 miljard heeft, is die 700.000 niet echt nodig Helaas is dat wel nodig, ook de UFO stukjes moet je vinden :/ Reageren
--Simon-- Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Toch maar je lijstje even goed doorlezen, nuclear waste is niet nodig voor de 100% Aan collectibles moet je 'alleen' de 50 spaceparts en 50 letters, niet de 30 nuclear waste of submarine parts. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.