Jump to content

Triatlon in Sandy Shores slaat nergens op?


--Simon--

Recommended Posts

Toch maar je lijstje even goed doorlezen, nuclear waste is niet nodig voor de 100% ;) Aan collectibles moet je 'alleen' de 50 spaceparts en 50 letters, niet de 30 nuclear waste of submarine parts.

Geen idee waar je het vandaan haalt, maar het lijstje van Social Club zegt toch echt dat het moet hoor. Je moet de 50 spaceship parts, 50 letters, 30 nuclear waste en 30 submarine parts pakken, dus 160 collectibles in totaal. Behalve de nuclear waste is het eigenlijk heel goed te doen, eerste collectibles die ik leuk vind om te pakken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    6

  • Big Boss

    2

  • GtaSaModda

    2

  • bossofzeeland

    2

Toch maar je lijstje even goed doorlezen, nuclear waste is niet nodig voor de 100% ;) Aan collectibles moet je 'alleen' de 50 spaceparts en 50 letters, niet de 30 nuclear waste of submarine parts.

Geen idee waar je het vandaan haalt, maar het lijstje van Social Club zegt toch echt dat het moet hoor. Je moet de 50 spaceship parts, 50 letters, 30 nuclear waste en 30 submarine parts pakken, dus 160 collectibles in totaal. Behalve de nuclear waste is het eigenlijk heel goed te doen, eerste collectibles die ik leuk vind om te pakken :puh:

Ik val in herhaling, maar toch maar je lijst misschien uitprinten en lezen. Nuclear waste en submarine parts staan niet onder het kopje 'nodig voor 100%' Op de social club staat een klein gekleurd balkje voor de onderdelen die je moet halen. Alleen de space parts en letters zijn daar mee aangegeven. Het zijn onderhand ook de twee laatste dingen die ik moet doen

Link to comment
Delen op andere websites

Jup deze is inderdaad heel saai haha, had me zelf dood gereden bij 26 min :erm:

Uur bezig geweest om dit te halen :(

Ik was uiteindelijk 29 minuten bezig... Had het ontzettende geluk dat de AI allemaal op z'n smoel gingen tijdens het afstappen van de fiets. :fp:

En, Big Boss, de nuclear waste is niet nodig voor de 100%, dus dat ga ik ook zeker niet doen. Dat zijn alleen maar collectibles voor een geldbonus, maar aangezien Michael bij mij 1,7 miljard heeft, is die 700.000 niet echt nodig

Toch nodig voor platinum / chivo's

Link to comment
Delen op andere websites

Toch maar je lijstje even goed doorlezen, nuclear waste is niet nodig voor de 100% ;) Aan collectibles moet je 'alleen' de 50 spaceparts en 50 letters, niet de 30 nuclear waste of submarine parts.

Geen idee waar je het vandaan haalt, maar het lijstje van Social Club zegt toch echt dat het moet hoor. Je moet de 50 spaceship parts, 50 letters, 30 nuclear waste en 30 submarine parts pakken, dus 160 collectibles in totaal. Behalve de nuclear waste is het eigenlijk heel goed te doen, eerste collectibles die ik leuk vind om te pakken :puh:

Ik val in herhaling, maar toch maar je lijst misschien uitprinten en lezen. Nuclear waste en submarine parts staan niet onder het kopje 'nodig voor 100%' Op de social club staat een klein gekleurd balkje voor de onderdelen die je moet halen. Alleen de space parts en letters zijn daar mee aangegeven. Het zijn onderhand ook de twee laatste dingen die ik moet doen

Is idd niet nodig heb hem nu 100% zonder dat ik de nuclear waste en/of sub marine parts heb lopen zoeken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze triatlon nu ook gedaan, en het is inderdaad zwaar overdreven. 8 minuten zwemmen, 16 minuten fietsen en nog eens 4 minuten rennen. Al bij al een half uur kwijt aan deze saaie bedoening. Wil Rockstar soms dat je RSI krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik was wat aan het cruisen met Trevor, kom ik een nieuwe triatlon tegen. Hup, effe doen dacht ik, maar dat 'zwemmen' bleef maar duren. Toen dacht ik aan dit topic. Ik ging aan de leiding, dus wou ik hem toch maar afmaken. Halverwege het fietsen 2e vlak achter de nr 1, niks aan de hand. Begint die gast mij en de rest er opeens glad uit te fietsen. Tegen het einde heeft ie 5 checkpoints ofzo voorsprong en snij ik een bocht te kort af waardoor ik terug zak naar 4, zucht.

Edit: lol, opeens loopt die eerste vlak voor mij 8)

Bewerkt: door Losqualo
Link to comment
Delen op andere websites

Nou weet je... het zijn triatlons met een reden, als je geen lange race wilt meemaken moet je er al niet aan meedoen zou ik dan zo zeggen. Ik vind de andere triatlons eigenlijk belachelijk kort. Dacht eerst dat hij enorm lang ging duren, maar was al gedaan voor ik goed had beseft dat ik uit het water was. Ga zo de Sandy Shores-triatlon doen en ben tevreden om te horen dat hij best lang is, dat geeft tenminste een uitdaging. De Beat the Cock-challenges in SA waren ook niet allemaal op een, twee, drie gedaan dus waarom ook niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Nou weet je... het zijn triatlons met een reden, als je geen lange race wilt meemaken moet je er al niet aan meedoen zou ik dan zo zeggen. Ik vind de andere triatlons eigenlijk belachelijk kort. Dacht eerst dat hij enorm lang ging duren, maar was al gedaan voor ik goed had beseft dat ik uit het water was. Ga zo de Sandy Shores-triatlon doen en ben tevreden om te horen dat hij best lang is, dat geeft tenminste een uitdaging. De Beat the Cock-challenges in SA waren ook niet allemaal op een, twee, drie gedaan dus waarom ook niet!

Zo heeft iedereen z'n eigen definitie van 'uitdaging' denk ik dan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja ... hoe je 't ook went of keert, het is wel realistisch. De triatlon is nu eenmaal 'n duursport waarbij uithoudingsvermogen 'n zéér belangrijke rol speelt. Echter snap ik wel dat 'n half uur lang "buttonbashen" nu niet als uitdagend gezien wordt. Dat terwijl het dat echter wel is, aangezien het juist de uitdaging is om dit 'n half uur lang en toch gedoseerd vol te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze week de triatlon ook voltooid en ik vond het ook wel leuk om er lang mee bezig te zijn. Het heeft niet veel met moeilijkheid te maken, meer dat je in sommige events echt tijd moet steken. Het zwemmen had inderdaad wel iets korter gekund, daar doe je 8 minuten precies hetzelfde. Het fietsen daarentegen is hartstikke afwisselend en lastiger dan de twee andere onderdelen wat het leuk maakt. Ik ben het er ook mee eens dat de eerste twee veel te kort zijn. Een triatlon van 4 minuten is geen triatlon, zelfs niet in een game. Als je bijvoorbeeld ooit nog eens een marathon in een GTA krijgt heb ik liever dat die rond de 30 minuten duurt zodat het wat realistischer is, maar dat zou te eentonig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...