Jump to content

Triatlon in Sandy Shores slaat nergens op?


--Simon--

Recommended Posts

R* moet echt uitvinden wie heeft bedacht om een triatlon van 28 min lang te maken??

Ik heb vanmiddag deze Triatlon gedaan ( Overigens is Sandy Shores Triatlon geen goede benaming eerder Half Of San Andreas Triatlon) en ik heb nog kramp in me hand!

28 min telkens op A drukken is niet gezond meer, Ik had de triatlon trouwens nog bijna verloren als ik niet bij het laatste fiets checkpunt de leider van zijn fiets af had gereden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    6

  • Big Boss

    2

  • GtaSaModda

    2

  • bossofzeeland

    2

Heb de desbetreffende Triatlon eindelijk eens gedaan. Mooi eerste geworden met een tijd van 27:54 - Toch wat opmerkingen:

-Hij noemt dus Coyote Cross Country, niet Sandy Shores Triatlon

-Bij het fietsen raakt het pak echt uit mekaar gerekt, ik lag op het einde zelfs een volledige kilometer achter op de eerste, maar bij de wissel naar lopen stond ineens iedereen weer bij mekaar en was de voorsprong van de eerste gedecimeert naar een luttele 10 meter. Waar ik dus uit concludeer dat je zo slecht kan presteren op zwemmen en fietsen als je wilt, je moet er gewoon geraken (uithouden) en je wint wel op de laatste kilometer lopen.

-Jammer dat er geen geldprijs aan vast hangt, maar verder wel een toffe activiteit. Voelt toch wel goed om zoiets te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

27.14.266

Dat is de tijd die ik er met Michael voor nodig had. Duurde idd best lang, maar was ook best spannend. Dan lag ik weer eerste, dan weer vijfde. Vooral tijdens het fietsen was het continu stuivertje wisselen. Tsja .... ik vond 'm daardoor best wel leuk om te doen eigenlijk. Sterker nog, hij had best nog wat langer mogen zijn, want eigenlijk vond ik alleen die 8 minuten zwemmen maar langdradig. Bij het fietsen en hardlopen vloog de tijd voorbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond hem totaal niet spannend. Ik had meer de gedachte ik moet dit winnen, ik moet dit winnen, omdat ik hem anders weer opnieuw moest doen. Iets waar ik niet op zat te wachten omdat je er sowieso een half uur zoet mee bent. De kans was groot geweest dat ik hem niet opnieuw had gedaan als ik hem niet gehaald had. Ondanks dat ik graag de 100% wil bereiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...