lennartnijverdal Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 heb dus smoke on the water gekocht en nu krijg steeds mails dat wiet op is hoe kom ik dan weer aan nieuwe wiet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrwhoopy Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Als je met Franklin op de map kijkt, dan zie je groene rondjes staan daar moet je naar een auto met wiet Zoeken en deze in de dropzone afleveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Als je een mailtje of telefoontje krijgt van de baas en je accepteert de mogelijkheid die je krijgt verschijnt er een groene 'P' op de map van 'Business Proposition'. Ga dan daar naartoe en stap in het busje. Het busje moet je dan naar het strand rijden waar Smoke On The Water gevestigd is. Waarschijnlijk binnen een bepaalde tijd, maar dat weet ik niet meer zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lennartnijverdal Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 oke bedankt ik ga op zoek hoe kan het dat als naar die p rij of naar zun groene cirkel ik altijd weer een fotograaf helpen moeten met fotos maken van zun vrouw >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Die groene cirkels hebben er niks mee te maken volgens mij. Alleen die groene P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Dan heb je de verkeerde te pakken. Let op! Je kunt alleen de wiet bezorgen als je een telefoontje of sms'je krijgt. Daarna zal een 'P' verschijnen op de map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lennartnijverdal Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 het is ondertussen gelukt die fotograaf moet eerst dood dat is de oude handelaar zeg maar. als die dood is krijg je pas te zien waar de wiet is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.