Variano Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Vandaag al 2 keer probleem gehad met het geluid in het spel heel hard geruis met haperingen in het geruis eerste keer gebeurde het toen ik na het laden in de game ging tweede keer gebeurde toen ik imon zijn deur terug buiten kwam als dit telkens gebeurde ik reloade de game en probleem was opgelost nog iemand dit probleem gehad ????? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Wat gebeurd er als je op pauze drukt? Is het alleen tijdens het spelen of als je het spel gewoon aan hebt? Ik heb er geen last van in ieder geval. Kan misschien een bug zijn of zo net als dat je in gta IV wel eens een toeter bleef horen op een bepaalde punt op de map. Reageren
Variano Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Wat gebeurd er als je op pauze drukt? Is het alleen tijdens het spelen of als je het spel gewoon aan hebt? Ik heb er geen last van in ieder geval. Kan misschien een bug zijn of zo net als dat je in gta IV wel eens een toeter bleef horen op een bepaalde punt op de map. ik heb dit niet altijd sinds vandaag heb ik dat 2 keer gehad het is ook in het pauze menu maar dan niet zo luid Reageren
IV trailer Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Misschien zit het stekkertje van je geluidskabel los. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 ik had laatst wel dat de radio het niet meer deed maar ff reloaden en alles was weer flex Reageren
Variano Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 vandaag ook hetzelfde probleem gehad , maar nadien heb ik de gamr niet herstart maar load game gedaan en toen ik in de game terug kwam was elke persoon precies zoals een robot aan het praten ook het geluid van helikopter was robot achtig maar was wel zonder geruis toen , zulke rare dingen nu Reageren
OG Loco Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Heb dit probleem ook 2 keer gehad. 1 keer na het laden van story en 1 keer na 15 min online. Spel sluiten en opnieuw starten en het is goed. Reageren
mike23 Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Hier ook zelfde probleem gehad. Dacht ook eerst dat de optical niet goed zat, andere er tussen nog niet goed. Spel opnieuw opgestart was het over gelukkig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.