--Simon-- Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ik heb Lesters missies bewaard voor op het einde en elke caracter heeft nu 1.2 biljoen / 1.5 biljoen dollar. Je hebt ook nog die random event waarbij je een zakenman in 2:30 naar het vliegveld moet brengen. Tinkle (op Bawsaq) gaat dan 33% de lucht in. Je kan je 1,2 miljard nog naar 1,6 verhogen Ja, dat heb ik ook ergens gelezen! Toch nog bedankt voor de tip, zou er ook een limiet aanzitten? In iedergeval heb ik meer dan genoeg. Limiet aan die event? Ja, hij staat er maar één keer. Limiet aan je cash? Ja, 2,1-nog wat miljard is de max (binear getal). Zodra je daar overheen gaat, draait het spel het om in -2,1 miljard. Je kan dan geen geld meer uitgeven of krijgen Reageren
Proliner Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ik heb Lesters missies bewaard voor op het einde en elke caracter heeft nu 1.2 biljoen / 1.5 biljoen dollar. Je hebt ook nog die random event waarbij je een zakenman in 2:30 naar het vliegveld moet brengen. Tinkle (op Bawsaq) gaat dan 33% de lucht in. Je kan je 1,2 miljard nog naar 1,6 verhogen Ja, dat heb ik ook ergens gelezen! Toch nog bedankt voor de tip, zou er ook een limiet aanzitten? In iedergeval heb ik meer dan genoeg. Limiet aan die event? Ja, hij staat er maar één keer. Limiet aan je cash? Ja, 2,1-nog wat miljard is de max (binear getal). Zodra je daar overheen gaat, draait het spel het om in -2,1 miljard. Je kan dan geen geld meer uitgeven of krijgen Sorry ik was wat onduidelijk, het geld inderdaad. xD Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Ik heb Lesters missies bewaard voor op het einde en elke caracter heeft nu 1.2 biljoen / 1.5 biljoen dollar. Een biljon is Miljard he Anders zou je 2300000000000$ hebben Reageren
Variano Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 kheb nu 26 miljoen door die obvius te doen en daar hou ik het bij Reageren
WilsKracht Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 doe met michael mee aan het epsilonprogram en als je beetje slim bent kan dat 2 miljoen opleveren Reageren
Legenderion Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 (bewerkt) Ik kreeg serieus 11mil pp ofzo... stelletje verwende dikzakken >>> Door .Timothy: Opnieuw berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen. <<< Bewerkt: 2 oktober 2013 door .Timothy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.