Jump to content

overvallen


rickbrinkman

Recommended Posts

goede morgen allen,

als ik met de kaart van gta-5-map.com naar een winkel of naar en wapenwinkel ga en die wil overvallen dan kan ik niet naar binnen. bij de normale winkels kan ik niet eens naar binnen en bij de wapenwinkels richt ik met mijn wapen op de deur en loop dan naar binnen maar dan gaat automatisch het wapen weer weg.

iemand enig idee hoe dit kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel degelijk andere winkels overvallen dan alleen 24/7 en de drankwinkels, tenminste dit heb ik net nog gedaan (;

Nog niet geprobeerd bij een wapenwinkel, maar denk dat het bij elke winkel met kassa kan(;

Wat je namelijk moet doen als je niet met wapen naar binnen kan is het volgende: je zorgt dat je net buiten de winkel staat zodat je je wapen kan pakken, dan richt je het wapen op de verkoper(ster) en dan kun je met het wapen naar binnen, vervolgens schiet je op de kassa's en dan komt er een zak geld achter te liggen :*D .

Deze manier heb ik alleen nog maar bij de Sub Urban gebruikt maar weet bijna wel zeker dat het ook bij andere klerenwinkels kan (;

Bewerkt: door Yunvie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees dat je bij de normale winkels niet eens naar binnen kunt. Dit zou misschien kunnen komen omdat je nog niet ver genoeg bent in de storyline. De vestigingen van 24/7 en andere winkels gaan namelijk pas open als je op een bepaald punt bent in de storyline, na welke missie weet ik helaas niet.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, de 24/7's, pompstations en liquerstores zijn direct na thuiskomst van Franklin (openingsmissie) toegankelijk, net als de barbershops en ammunations. De kledingwinkels en tattooshops gaan wel pas later open.

Je kunt wel degelijk andere winkels overvallen dan alleen 24/7 en de drankwinkels, tenminste dit heb ik net nog gedaan (;

Nog niet geprobeerd bij een wapenwinkel, maar denk dat het bij elke winkel met kassa kan(;

Wat je namelijk moet doen als je niet met wapen naar binnen kan is het volgende: je zorgt dat je net buiten de winkel staat zodat je je wapen kan pakken, dan richt je het wapen op de verkoper(ster) en dan kun je met het wapen naar binnen, vervolgens schiet je op de kassa's en dan komt er een zak geld achter te liggen :*D .

Deze manier heb ik alleen nog maar bij de Sub Urban gebruikt maar weet bijna wel zeker dat het ook bij andere klerenwinkels kan (;

Thanx voor de tip, ga ik straks ff proberen. Is dit in elke modus zo, of alleen in GTA online?
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het ondertussen ook geprobeerd, en het werkt echt. Tenminste ..... bij Ponsonby's werkte het niet (kreeg de computergestuurde kassa niet open), bij Sub-Urban en Binco (normale kassa) weer wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het ondertussen ook geprobeerd, en het werkt echt. Tenminste ..... bij Ponsonby's werkte het niet (kreeg de computergestuurde kassa niet open), bij Sub-Urban en Binco (normale kassa) weer wel.

Haha klopt, kwam er ook achter dat het bij Ponsonby's niet werkt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje off-topic, maar soms gaan overvallen mis, wat ik altijd doe is voor de overvallen al mijn geld in aandelen omzetten. Dan heb ik geen of nauwelijks cash, dus als ik dood ga kost het niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...