Ricown92 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Hey, Mijn vorige gta savegame heb ik niet goed afgerond. Dus ik heb een nieuwe savegame van een vriend van mij gekregen, tot dat punt, waar ik de mist in ging. Maar bij Rocktar Social Club staat nog steeds mijn oude savegame, hoe kan ik dat wijzigen in mijn huidige savegame en geld dit dan ook voor de iFruit app? Bedankt alvast voor jullie antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proliner Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Verwijder je oude savegame? Meestal duurt dit ook een tijdje voor dat Social Club is geupdate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ricown92 Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Verwijder je oude savegame? Meestal duurt dit ook een tijdje voor dat Social Club is geupdate. Ok, thanks! Is het trouwens legaal om een savegame van iemand anders te krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.