Jump to content

Hoe groot is de map nu echt?


Rivel

Recommended Posts

Hallo iedereen,

GTA V is nu al enige tijd uit en de meesten van jullie zullen hem al uitvoerig hebben kunnen spelen. Ikzelf beschik niet over een console en wacht geduldig op de PC-versie. Toch is er iets wat ik me al lange tijd afvraag, hoe groot is de map nu echt? Voor de release werd er gesproken dat de map gigantisch groot was. Is dit nu ook echt zo of valt het mee?

Alvast bedankt!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Het is best een grote map, alleen te map is veel makkelijker te door kruisen(met snelle auto bijvoorbeeld.) dan eerder maps. > de infrastructuur is gewoon veel beter.

Probeer maar eens in Gta san andreas met een vrachtwagen van de ene kant naar de andere kant te rijden. En het zelfde in gta V. zul je zien dat het in GTA v stukken langer duurt

Link to comment
Delen op andere websites

De map is groot in de zin van wat je er allemaal in kunt doen op verschillende locaties, en de variatie in omgevingen is erg groot. Zo heb je gebieden met watervallen, woestijn, bosgebieden, platteland, en de stad zelf natuurlijk. Alleen er is geen map groter dan die van Just Cause 2. Nou is in die hele map minder te doen dan in GTA V, maar ik wou het toch gezegt hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen er is geen map groter dan die van Just Cause 2.

Oblivion of Operation Flashpoint: Dragon Rising misschien?

Maar ja, over die grootte. In feite is het wel een enorme map hoor. Dat voel je het beste als je net nieuw bent met de game. Je kunt enkele uren rondrijden zonder op plaatsen te komen waar je al bent geweest. Het duurt 20-25 minuten om even rond heel de map te rijden en het gebied dat je dan omzeilt is tot in elk kleine hoekje mooi ingevuld met details. In getallen valt het uiteindelijk wel mee en als je de map éénmaal begint de kennen voelt het ook absoluut niet meer zo groot, maar dat maakt het niet "klein". De map is echt wel groot, maar naargelang dat je er mee vertrouwt geraakt valt dat idee wat weg. Dat zal altijd zo zijn, hoe groot een map nu éénmaal in de toekomst ook wordt, na even spelen voelt ze niet meer zo groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik jammer vind is dat alles zo onrealscale is. Je hebt een stad, prachtige heuvels, dan opeens een kleine woestijn met een meer dan eigenlijk best klein is en dan weer prachtige bergen. Aan het feit dat er een meer in de buurt is is het moeilijk te begrijpen dat er zo'n kleine woestijn ligt. Ik vind ook wel dat ze wel ERG veel detail erin hebben gestopt. Elk steentje, kuiltje, plankje is gemaakt. Overal ligt wel wat troep, wat mij het idee geeft dat alles wat ze hebben bedacht, er maar in hebben gepropt. Dan had ik liever dat de map qua opp groter was. Maar zo is ie nog steeds heel groot.

Wat denken jullie eigenlijk? Zouden ze met GTA 6 een nog grotere map gaan maken, of wordt dat echt gewoon te veel geheugen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...