IV trailer Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 dan opeens een kleine woestijn met een meer dan eigenlijk best klein is en dan weer prachtige bergen. Aan het feit dat er een meer in de buurt is is het moeilijk te begrijpen dat er zo'n kleine woestijn ligt. Dat meer in de woestijn met verlaten stad bestaat echt: http://en.wikipedia.org/wiki/Salton_City,_California Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Wikipedia: ''Salton City is featured in the 2013 game Grand Theft Auto V as Sandy Shores, Salton Sea is also featured as Alamo Sea'' Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Jajajajajaja, maar zit er bij die Salton Sea echt zo'n kleine woestijn? Reageren
realhustler Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik vind te map niet groot overkomen, maar af en toe zit je toch wel ver van bepaalde dingen af. Echter je doorkruist de stad vrij snel. Dat je overal gelijk naar toe kan, leuk, echter bij IV had ik veel meer dat ik echt de weg kende, bij V is dat minder, en zal ook wel minder snel komen. GTA VI is afwachten, maar dat zal PS4 worden, dus nieuwe mogelijkheden ! Reageren
Faex Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 In GTA SA ken ik de weg helemaal uit me hoofd. De hele map. Van gta 4 ook bijna helemaal.. zal in gta V wel even duren denk ik. Reageren
Tatabana Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Ik speel voor het eerst echt serieus GTA en ik vind dit wel echt een gaaf spel De grote van de map is groot genoeg en vind het mooi dat je het platteland hebt en de city plus bergen Heb ook andere GTA delen gezien maar vond ik niet interssant Dit spel is het mooiste wat ik gespeeld heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.