Herzensburger Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 sinds dat ik gta v heb voor mijn xbox loopt mijn xbox steeds vast en ik heb de disc er nog niet uitgehd maar zitten allerlie krasssen op schuld xbox of game zelf sorry voor mijn typen ik heb disleksie Reageren
martijn0126 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Heb je je xbox eens verplaatst terwijl hij iets aan het laden was? Een vriend van mij heeft daarmee zijn IV disc ook behoorlijk mee bekrast eruit gehaald. Reageren
Herzensburger Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Heb je je xbox eens verplaatst terwijl hij iets aan het laden was? Een vriend van mij heeft daarmee zijn IV disc ook behoorlijk mee bekrast eruit gehaald. nee eigenijk nooit met een disc er in Reageren
dionkoffie Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 simpele oplossing: koop ps3 >>> Door .Timothy: Graag alleen iets posten als je ook iets nuttigs toe te voegen hebt.<<< Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Wat een belachelijke reactie, daar help je die jongen enorm mee zeg! Ik heb nooit problemen gehad met m'n Xbox 360 en die is van de allereerste generatie. Een vriend daarintegen kocht 2 jaar geleden een PS3 en die heeft zichzelf opgesmoord... De ene console is niet beter dan de andere. En wat je vraag betreft: misschien zit er wat stof in je Xbox of heb je het schijfje er misschien wat hardhandig of verkeerd ingelegd? En zoals Martijn0126 zegt; het verplaatsen van de Xbox mag nooit gebeuren waneer er een disc inzit. Hopelijk vind je een oplossing! Reageren
Herzensburger Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2013 Stof zou kunnen maar ik heb hem nooid verplaatsd met een disc erin en dat sliverplastic xbox360 logo hang een klein beedje los Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.