ShiftYZz Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Hallo Allemaal, Ik heb voor de assisination missies geinversteerd in een bedrijf op Bawsaq omdat je hiet meer geld uit kan halen uiteindelijk, Nu heb ik die stocks verkocht met erg veel winst, maar als ik nu kijk op mijn Bawsaq heb ik die shares nogsteeds terwijl ik ze In-game niet meer heb. kan je dit weg krijgen ofzo??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Je bedoelt BAWSAQ online via de Social Club of in-game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShiftYZz Geplaatst: 30 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Je bedoelt BAWSAQ online via de Social Club of in-game? Social Club via Website (online dus) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Die loopt vaak wat achter (hetzelfde geld voor statistieken van missies et cetera), heel normaal dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Dat blijft zo? Dat het online wat achterloopt of kan dat gefixt worden door R*? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2013 Ik denk dat de oorzaak gelijk is aan datgene wat die andere problemen met Snapmatic e.d. ook veroorzaakt. Wellicht dat ze expres een verouderde versie tonen om de belasting van hun servers te verminderen. GTAForum doet dat ook, en het is bijna normaal tegenwoordig.. Kortom: even afwachten wat Rockstar aan hun servers gaat doen, en als de vertraging rond een uur o.i.d. ligt, zou ik er niet wakker van liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.