Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Hoe maak ik een texture, met al mijn textures van het model erin, in de tutorial kan ik nix vinden, en waar staan alle textures van 3ds max 7, ik heb deze nodig voor mijn model, heb der .dff al Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Dit kan je doen met de TXD workshop of TXD maker. Reageren
corne0202 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 je moet geloof ik txd workshop hebben en dan een nieuw bestand en dan de plaatjes toevoegen het bestand de naam geven dat je in je ipl heb geset en dan komt het goed Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Owke, waar staan de textures van 3ds max 7, en IPL anmaken moet hierna Reageren
ineedthefockingprogamme Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 huh als ik de gun heb veranderd kan ik em niet saven Reageren
Blastov Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 huh als ik de gun heb veranderd kan ik em niet saven Wat bedoel je precies, heb je een txd zlf gemaakt ? Of heb je er een bewerkt ? en met welke programma doe je het ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.